11/1/17

Delicatessen: Μια επενδυτική ευκαιρία με πολύ μέλλον

Εάν κάποιος επιχειρηματίας αναζητεί επενδυτική ευκαιρία, ίσως ένας καλός τρόπος για την τοποθέτηση των χρημάτων του να είναι η ίδρυση ενός καταστήματος delicatessen προϊόντων.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα καταστήματα delicatessen σε επίπεδο λιανικής, κατέλαβαν το 17% της αξίας σε είδη τροφίμων για το 2016, για την οικονομική περίοδο που έληξε στις 29 Οκτωβρίου, σύμφωνα με τo αμερικανικό περιοδικό, Grocery Headquarters.

Χαρακτηριστικό της ανοδικής εικόνας που παρουσίασαν τα καταστήματα delicatessen την περασμένη χρονιά είναι το γεγονός ότι ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3,9% κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.




Οι κλάδοι delicatessen με τις καλύτερες πωλήσεις
Πιο συγκεκριμένα, ισχυρή αναπτυξιακή πορεία ακολούθησαν τα τμήματα πώλησης έτοιμων τροφίμων, καταλαμβάνοντας το 59,% των πωλήσεων του κλάδου, τα κρεατικά με μερίδιο επί των πωλήσεων 20,1% και τα τυροκομικά προϊόντα με ποσοστό 16,7% μερίδιο επί των πωλήσεων.

Σημαντικό μερίδιο από τις πωλήσεις indoor prepared προϊόντων
Τα τελευταία χρόνια ο κλάδος των deli έχει δει αύξηση της ζήτησης για τα νωπά τρόφιμα, για τα γεύματα που παρασκευάζονται στο κατάστημα είτε πρόκειται για deli προϊόντα, είτε για σαλάτες, είτε για φρέσκα προϊόντα από το φούρνο του καταστήματος.

Το παραμικρό λάθος μπορεί να βλάψει ανεπανόρθωτα την έξωθεν καλή μαρτυρία
Το κάθε ένα από τα τμήματα αυτά πρέπει να προσπαθεί για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε επίπεδο παροχής υπηρεσιών και οπωσδήποτε για την άριστη ποιότητα των προϊόντων του. Το παραμικρό λάθος, θα μπορούσε να απομακρύνει τον καταναλωτή, εάν λάβουμε υπόψη μας ότι ο καθένας από αυτούς καταφεύγει σε deli καταστήματα, αποφασισμένος θα πληρώσει παραπάνω, αρκεί αυτό που θα προμηθευτεί να είναι υψηλής ποιότητας και άψογης εμφάνισης.

Τα απαιτούμενα
Εκτός των άλλων όμως απαιτείται καλά εκπαιδευμένο προσωπικό, παροχή κινήτρων στους διευθυντές των καταστημάτων, για να μπορούν κατ’ επέκταση να κατευθύνουν τους πελάτες σε ό,τι εκείνοι έχουν ανάγκη. Επίσης τα καταστήματα deli θα πρέπει να διαθέτουν ανέσεις όπως σημεία προμήθειας ζεστών και κρύων γευμάτων, αναζητώντας διαρκώς τη βελτίωση προϊόντων και υπηρεσιών.

Πηγή: supply.gr