21/4/18

Πόσο στοιχίζει να ανοίξετε το δικό σας Koulour-Koulour


«Το προϊόν που εμπορευόμαστε έχει παράδοση στην Ελλάδα και πλήρη αποδοχή από το καταναλωτικό κοινό σε αντίθεση με αποτυχημένες στο παρελθόν τάσεις όπως τα donuts και το frozen yogurt».

Αυτό υποστηρίζουν τα στελέχη της αλυσίδας Koulour-Koulour, η οποία έχει παρουσία στη χώρα μας από το 1958, εμπορεύεται το παραδοσιακό θεσσαλονικιώτικο κουλούρι και αναπτύσσεται μέσω franchise σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας.

Η πρόταση franchise των Koulour-Koulour αφορά σε μικρά καταστήματα με ελάχιστο χώρο 45 τ.μ. σε σημεία με αυξημένη διέλευση πεζών, με κύριο προϊόν τα γεμιστά κουλούρια και τους καφέδες, αλλά και με «μια ευρεία γκάμα ποιοτικών προϊόντων από εκλεχτές ελληνικές πρώτες ύλες, ικανή να τα αναδείξει ως το απόλυτο all day street food spot».

Όπως υποστηρίζουν τα στελέχη της η χαμηλή επένδυση, σε συνδυασμό με τα περιθώρια κέρδους που είναι από τα υψηλότερα στην εστίαση διαμορφώνουν την καλύτερη πρόταση για αυτο-απασχόληση, με ιδιαίτερα καλές αποδόσεις.

Τα κουλούρια στο Koulour-Koulour φτιάχνονται μέσα στο κατάστημα από φρέσκια ζύμη και μπόλικο σουσάμι, και γεμίζονται με ό,τι μπορείτε να φανταστείτε, τυριά, κιμάδες, τόνο, κοτόπουλο, λαχανικά κ.ο.κ. πάντα από εκλεκτά ελληνικά υλικά.



Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της αλυσίδας «το Koulour-Koulour συστήνεται ως το φρέσκο, ποιοτικό και υγιεινό all day street food, με σήμα κατατεθέν το σουσαμένιο θεσσαλονικιώτικο κουλούρι, στη γνωστή παραδοσιακή γεύση του, αλλά όπως δεν το έχετε ξαναφάει και προτείνει μια νέα επιχειρηματική πρόταση franchise, χαμηλού κόστους και υψηλών αποδόσεων».

Το Koulour-Koulour θέλει ξαναφέρει στο προσκήνιο αυτό που πριν από εκατό χρόνια ήταν μια από τις μικρές απολαύσεις της καθημερινότητας, το γευστικό, αρωματικό και ξεροψημένο κουλούρι, πλέον ανανεωμένο και σύγχρονο, τόσο γαστρονομικά, όσο και σε εξυπηρέτηση, μέσω καταστημάτων που διακρίνονται για το design τους.

Η αλυσίδα μέσα από μία αρχική επένδυση 45.000 ευρώ παρέχουν, όπως υποστηρίζουν τα στελέχη της, στους συνεργάτες – franchisees τους μια σειρά από προνόμια με στόχο την εκμηδένιση κάθε ρίσκου και με στόχο την αμφότερα αποδοτική και επιτυχημένη συνεργασία: χαμηλή αρχική επένδυση, μηδενικά entry fees, μηδενικά royalties, υψηλά περιθώρια κέρδους, παροχή αρχικής εκπαίδευσης, συνεχής υποστήριξη, προωθητικές ενέργειες σε social media από τα κεντρικά, δυνατότητα για delivery και τέλος δυνατότητα για εύρεση κατάλληλων καταστημάτων προς μίσθωση.

Πηγή: insider.gr