11/10/16

11 μυστικά για να επεκτείνετε την επιχείρησή σας μέσω του LinkedIn

Το LinkedIn αποτελεί έναν άμεσο και εύκολο τρόπο να έρθεις σε επαφή με στελέχη, επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Είναι ένα πολύ ισχυρό μέσο κυρίως για κάποιον που θέλει να επεκτείνει την επιχείρησή του αλλά παράλληλα δεν θέλει να γίνεται ενοχλητικός και κουραστικός. Λίγοι ωστόσο γνωρίζουν πως μπορούν να το χρησιμοποιήσουν σωστά και κυρίως αποδοτικά!

Αυτές είναι οι έντεκα ενδείξεις ότι όντως γνωρίζετε πολύ καλά το LinkedIn και είστε ο κυρίαρχος του παιχνιδιού!

1. Γνωρίζετε ποιοι είναι οι επαγγελματικοί σας στόχοι

Πολλοί χρήστες της γνωστής ηλεκτρονικής πλατφόρμας δεν ξέρουν ακριβώς πως να κινηθούν και τι να κάνουν. Ωστόσο εσείς ξέρετε πολύ καλά πως όσα λιγότερα κάνετε τόσο καλύτερα είναι. Εστιάζετε σε 3 βασικούς τομείς: την μεγαλύτερη δυνατή έκθεση στα media, τη δημιουργία περισσότερων συνεργασιών αλλά και την διεύρυνση της επιχείρησής σας. Ο σκοπός σας συνοψίζεται σε αυτούς τους τρεις τομείς και οτιδήποτε άλλο δεν σας αποσπά την προσοχή.

2. Γνωρίζετε σε ποιο target group πρέπει να απευθυνθείτε

Εκτός από το σκοπό και το αντικείμενο με το οποίο ασχολείστε, ξέρετε ακριβώς και με ποιον θέλετε να έρθετε σε επικοινωνία. Δεν σας ενδιαφέρει απλά να διευρύνετε τον κοινωνικό σας κύκλο, αλλά κυρίως επιθυμείτε να επικοινωνήσετε με κόσμο που θα σας βοηθήσει επαγγελματικά.

3. Έχετε ένα συγκεκριμένο και δομημένο τρόπο προσέγγισης άλλων

Γνωρίζετε τι θέλετε και ποιον να πλησιάσετε για αυτό τον λόγο η οποιαδήποτε επαφή υπαγορεύεται από τις ανάγκες σας. Καμία επαφή σας δεν την αφήνετε στην τύχη αλλά αποφασίζετε με ποιόν τρόπο θέλετε να τον πλησιάσετε.




4. Εστιάζετε στις σχέσεις

Όταν “πουλάτε” το εαυτό σας, τις υπηρεσίες, τα προϊόντα της επιχείρησης σας πρέπει να μπορείτε να δημιουργήσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τον υπόλοιπο κόσμο με τον οποίο έρχεστε σε επαγγελματική επαφή. Αυτό θέλει χρόνο και προσπάθεια αλλά ξέρετε πολύ καλά πως είναι από τα πιο βασικά πράγματα εάν θέλετε να πάτε μπροστά.

5. Προσέχετε το περιεχόμενο που ανεβάζετε

Αντιλαμβάνεστε τη σημασία ενός παγκόσμιας κλάσης περιεχομένου και αυτό προσπαθείτε να προσφέρετε και στο κοινωνικό σας δίκτυο. Γνωρίζετε τα προβλήματα και τις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει το κοινό – στόχος σας και προσπαθείτε να βρείτε λύσεις.

6. Διαθέτετε ένα προσηλωμένο στη λύση profile

Το profile σας δεν είναι απλά μία online προβολή του βιογραφικού σας, αλλά αποτελεί μία σειρά από προσφερόμενους τρόπους επίλυσης προβλημάτων. Σε αυτό συμβάλλουν οι φωτογραφίες, τα άρθρα, τα video και οι παρουσιάσεις σας.

7. Κατηγοριοποιείτε τις επαφές σας

Το profile σας διαθέτει πολλά διαφορετικά αντικείμενα με τα οποία ασχολείστε, τα οποία όμως δεν ενδιαφέρουν την κάθε σας επαφή. Γι’ αυτό τον λόγο έχετε κατηγοριοποιήσει τις επαφές σας αναλόγως, έτσι ώστε να λαμβάνουν το περιεχόμενο εκείνο που τους αφορά.

8. Κάνετε ερωτήσεις

Καθώς είστε μέλος μία ομάδας αντιλαμβάνεστε ότι δεν πρέπει να διατυμπανίζετε τις απόψεις σας αλλά κυρίως να θέτετε καίρια ερωτήματα. Αυτό θα σας φέρει ακόμη πιο κοντά στον τελικό σας σκοπό.

9. Αποτελεί τη “ζώνη ασφαλείας” σας

Ανήκετε στην κατηγορία εκείνων των ανθρώπων που απεχθάνονται να σηκώσουν το ακουστικό του τηλεφώνου τους και να πάρουν εν ψυχρώ κάποιον προκειμένου να τον κάνουν πελάτη τους. Μέσω του LinkedIn, μπορείτε να απευθυνθείτε σε στοχευμένα κοινά αποφεύγοντας να γίνετε ενοχλητικοί.

10. Να είστε υπομονετικοί

Πρέπει να είστε μεθοδικοί και υπομονετικοί γιατί γνωρίζετε πολύ καλά πως το να χτίσετε σχέσεις εμπιστοσύνης δεν γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη. Δεν χρειάζεται βιασύνη.

11. Να το διασκεδάζετε

Τέλος πάνω από όλα το διασκεδάζετε! Σας αρέσει να δημιουργείτε ουσιαστικές σχέσεις με βάση το αμοιβαίο όφελος. Απολαμβάνετε να μοιράζεστε γνώση και να βοηθάτε άλλους να λύσουν τα προβλήματά τους και να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους.

(Πηγή: mononews.gr)