Αυτά ανέφερε χθες σε δημοσιογράφους ο Ολλανδός πρέσβης στην Ελλάδα, Jan Versteeg, στο περιθώριο της εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας που αναλαμβάνει η ολλανδική πρεσβεία, τονίζοντας πως οι νέοι Έλληνες επιχειρηματίες έχουν τεράστιες δυνατότητες, και μπορούν να κάνουν πράγματα που θα ξεχωρίσουν.
Το εκπαιδευτικά σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν σε στενή συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ, το Πανεπιστήμιο του Ντελφ, και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Μέγας χορηγός του «Orange Grove», το οποίο θα έχει διάρκεια τριών χρόνων είναι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, ενώ χορηγοί και υποστηρικτές είναι, μεταξύ άλλων, οι Interamerican, Philips, Coco-Mat, KLM, FrieslandCampina και ABN AMRΟ, οι οποίοι έχουν καλύψει το κόστος του προγράμματος ύψους 600 χιλ. ευρώ.
Κινητικότητα
Ο Ολλανδός πρέσβης επισήμανε ότι η ιδέα του Orange Grove «γεννήθηκε» κατά τη διάρκεια συζητήσεων που είχε η πρεσβεία με την ελληνο-ολλανδική επιχειρηματική κοινότητα, με κορυφαία πανεπιστήμια αλλά και με Έλληνες απόφοιτους ολλανδικών πανεπιστημίων για το πώς θα μπορούσε να μετριασθεί η διαρροή «εγκεφάλων» στο εξωτερικό, τονώνοντας συγχρόνως την κινητικότητα των νέων επιχειρηματιών ανάμεσα στην Ελλάδα και την Ολλανδία.
Υπογράμμισε ακόμη ότι το Orange Grove έχει την απόλυτη στήριξη της ολλανδικής κυβέρνησης και πρόσθεσε ότι ολοένα και περισσότεροι εμφανίζονται πρόθυμοι να συμμετέχουν και να συνεισφέρουν στο συγκεκριμένο εγχείρημα. Να σημειωθεί πως έχουν επιλεγεί ήδη 10 νέοι επιχειρηματίες που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα, ενώ η επόμενη περίοδος όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τον φάκελό τους στην ολλανδική πρεσβεία αρχίζει τον Οκτώβριο.
(Πηγή: Ημερησία)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: